Vælg kalendervisning
08-05-2021

Viser: Alle dage
05-09-2021
25 &aKære medlem af Ryg Vejle. I anledning af Ryg Vejles 25 års jubilæum vil vi gerne se dig/Jer til et spændende jubilæumsarrangement søndag den 5. september 2021. Dagens program: Kl. 9.50: Vi mødes ved Økolariet, Vejle. 10.00-12.00: Guidet byvandring, hvor vi skal høre om Vejle gennem 1000 år – fra middelalder til i dag. Turen er 2 km lang. Der vil blive udleveret en flaske vand, når vi starter ud. 12.30: Middag i Torvehallerne, lokale 8. Der vil blive serveret stegt flæsk med persillesovs ad libitum samt gammeldags æblekage. Alternativt kan der vælges wienerschnitzel i stedet for stegt flæsk. Tilmelding skal ske senest den 25.08.2021 pr. mail eller pr. telefon til en af nedennævnte fra jubilæumsudvalget. Af hensyn til bestilling af mad, så er din tilmelding bindende. Der vil være mulighed for at tage påhæng med. Her vil der være en egenbetaling på kr. 325,- som dækker spisningen. Dette kan indbetales på konto nr. 0758–3225919851. Husk i beskedfeltet at skrive ”påhæng” og dit eget navn. Oplys ved tilmelding dit navn, om du ønsker påhæng med, samt om du som alternativ til stegt flæsk ønsker at bestille wienerschnitzel. Hvis du kun ønsker at deltage i spisningen er dette også muligt. Dette oplyser du blot ved tilmeldingen. Vi håber du/I vil komme og fejre jubilæet sammen med os. Med venlig hilsen Jubilæumsudvalget Ryg Vejle Anne-Marie Faurby Larsen, Per Holm, Irene Stoustrup samt Elin Jensen, e-mail: fjordvej10@gmail.com, mobil: 21866597 Poul Erik Østergaard, e-mail: peoestergaard@outlook.com, mobil 5370470ring;rs jubilæum

Vælg kalendervisning
1 uge
2 uger
1 måned
3 måneder
Alle
05-09-2021

Rygforeningerne - en god forening at have i ryggen