Bliv medlem af

Rygforeningen Kolding

Kære medlem

Tilmelding som medlem:

Vælg hold – vælg ”Tilmeld” – skriv din mailadresse eller telefonnummer – klik i ”Glemt adgangskode” – der bliver sendt en ny adgangskode til enten mail eller telefon, - alt efter dit valg!

Adgangskoden gemmes/huskes og bruges til at genaktivere din hold-tilmelding!!

Vælg hold – vælg ”Tilmeld” – skriv mailadresse og adgangskode – vinge af i ”Accepterer handelsbetingelser” – og fortsæt med betalingen.
Nu er du på hold og der sendes en kvittering til din mailadresse!!

For at melde sig på hold, er det en forudsætning, at man har indbetalt årskontingent.
Derfor skal nye medlemmer først klikke i ”Bliv medlem” og gennemføre denne proces og derefter melde sig på det ønskede hold – ved hjælp af ovennævnte proces.

Vi vil meget gerne modtage mailadresse og/eller mobilnr. på de medlemmer, hvor vi mangler disse oplysninger!!!

Vi håber, I bliver glade for systemet og hjemmesiden, men skulle der opstå problemer, ser vi frem til at høre fra jer!

Kontaktoplysninger under jeres afdelinger.

05-09-2021
25 &aKære medlem af Ryg Vejle. I anledning af Ryg Vejles 25 års jubilæum vil vi gerne se dig/Jer til et spændende jubilæumsarrangement søndag den 5. september 2021. Dagens program: Kl. 9.50: Vi mødes ved Økolariet, Vejle. 10.00-12.00: Guidet byvandring, hvor vi skal høre om Vejle gennem 1000 år – fra middelalder til i dag. Turen er 2 km lang. Der vil blive udleveret en flaske vand, når vi starter ud. 12.30: Middag i Torvehallerne, lokale 8. Der vil blive serveret stegt flæsk med persillesovs ad libitum samt gammeldags æblekage. Alternativt kan der vælges wienerschnitzel i stedet for stegt flæsk. Tilmelding skal ske senest den 25.08.2021 pr. mail eller pr. telefon til en af nedennævnte fra jubilæumsudvalget. Af hensyn til bestilling af mad, så er din tilmelding bindende. Der vil være mulighed for at tage påhæng med. Her vil der være en egenbetaling på kr. 325,- som dækker spisningen. Dette kan indbetales på konto nr. 0758–3225919851. Husk i beskedfeltet at skrive ”påhæng” og dit eget navn. Oplys ved tilmelding dit navn, om du ønsker påhæng med, samt om du som alternativ til stegt flæsk ønsker at bestille wienerschnitzel. Hvis du kun ønsker at deltage i spisningen er dette også muligt. Dette oplyser du blot ved tilmeldingen. Vi håber du/I vil komme og fejre jubilæet sammen med os. Med venlig hilsen Jubilæumsudvalget Ryg Vejle Anne-Marie Faurby Larsen, Per Holm, Irene Stoustrup samt Elin Jensen, e-mail: fjordvej10@gmail.com, mobil: 21866597 Poul Erik Østergaard, e-mail: peoestergaard@outlook.com, mobil 5370470ring;rs jubilæum
Kalender Kolding

Rygforeningerne - en god forening at have i ryggen